正話沖凉聽到電視唱緊《只有情永在》,舊歌真係有舊歌嘅好聽~

洗完頭出來聽到下首歌前奏:“咁熟嘅?首咩歌啊?”

“古巨基啊~”

“哦~~~”跟住我就一路唱一路走去厨房丟垃圾~

返到房我問媽咪:“咩節目嚟嘎?”

“好搞笑~阮兆祥同王祖藍扮女人好鬼似. 又扮阿陳振聰,叫陳棍聰......”

講到好似好好睇,我就趁賣告白去吹頭先。

吹吹下,聽到節目開始,播Nobody前奏,

我就已經開始笑到卡卡聲~

諗住拿拿林攞埋樽黃油過去一路睇一路查,點知鷄手鴨腳倒瀉支爽膚水~

噗~~搞到成凳都係|||

不過都冇停過笑~

跟住走過去睇,聽到佢哋改到Nobody鬼咁搞笑,個人覺得精華係:Nobody Nobody  笨蕉~

佢哋竟然叫“Under Girls”~~

 

之後仲有犀利哥,住喺彌敦道同軒尼詩道交界~hahahaahaaa~乜彌敦道同軒尼詩道有交界咩?

阿凡賊...

好似有扮Lady Gaga,叫Lady Tiger~好抵s~聽日上網睇返先得。

 

就話我幾耐冇睇電視呢?對上一次睇電視係《絕代商嬌》,下個星期我都會追~

太耐冇節目可以吸引我坐係電視機前睇喇!

arrow
arrow
    全站熱搜

    creamycandy73 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()