<又上嚟髮牢騷>

 

牢騷一/

個年都唔知點,就過完喇~

利是唔駛講,最慘係全世界都未返工,我已經開工大吉.

一開工就做做做...做做做...做做做...

好艱難捱過8日,

終於可以放一日假,

起身已經中午12點幾,冇咗半日~

都唔知做咗咩就又要返工.

 

牢騷二/

上星期大出血.

1.做人情.

最怕呢啲場面,煩抽.結婚咪結婚囉,潦隻龜啫,搞咁多嘢好好反咩?唉,我聽咗個幾月,聽都聽到煩啊~

大住個肚重咁多要求,結就結,唔結就罷!唔知邊個緊啲呢?

唔知呢個人係傻定係有心計.我實在好難理解佢嘅行爲.

呢家人真係想賣女,點解農村啲人咁野蠻?

我承認我有偏見.好多農村嘅諗法我係好睇唔過眼.

至少到現時爲止,冇邊個農村人嘅價值觀、舉止我係覺得欣賞嘅.

我當然想佢好,但係...我並唔睇好佢哋.

可能從此呢個世界多咗一個老婆奴,

對女方嚟講當然係好事,

但喺我嘅立場,

我不願見其成.

祝你好運!!!生性喇~

 

2.冇啦啦去食餐晏,食完走去睇眼鏡,就大出血.

雖然我個鏡框已經用咗1.2.3.4.5...11年,

不過我對佢都冇反感.

難得有樣消耗品我對咁耐都冇睇佢唔順眼,

(手機,幾年前我已經睇佢唔順眼.雖然以爲佢要壽終正寢嘅時候傷心、自責咗一個月)

不過佢又真係殘咗啲嘅,鏡片又花又脫膜,好好地一個眼鏡畀我摧殘到噉....

都應該畀佢光榮退役嘅.

 

牢騷三/

過咗咁多日,終於可以去補返隻牙.

陰功啊,隻牙畀我搞到得返個殼不但只,重已經有裂紋.

做著我隻牙你都黑仔囉.

我曾經試過食完晏刷牙,但係晏晝個口會好唔舒服,

唔識形容,就好似朝早起身嗰種FU.好難頂~

我都係時候要認真對待呢個問題喇.

arrow
arrow
    全站熱搜

    creamycandy73 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()