呢個星期寒流來襲,好凍啊~~

今晚CEO要開通頂~05啊,心痛...

好采台中唔凍~希望聽日有good news lar!

啱啱先知道今日有留言,嗚嗚嗚嗚嗚嗚~~我又miss咗~~~

你嘅自戀真係令我反應唔到,睇咗一陣先明你講咩~

不過有喊,你總係好易整喊我~但你畀我哋整到想喊又唔畀我哋見到你喊~~

唔公平!!!

 

前幾日老細喺同一個地方食咗兩張牛肉乾。

唔知點解我好開心,

成晚心情都勁靚!!!

我係咪好衰啊?

 

呢幾日都唔願起身啊

晚晚都話今晚要早啲瞓,

但...

其實我都唔知我喺度搞咩~~

我一癡住部電腦就行唔開,係咪網絡成癮呢?

 

H1N1越嚟越多人lai2嘢啊,有啲驚。

禽日新聞話會有億幾人lai2嘢,好恐怖~

今日發現身邊好多人都感冒啊~

我要健康!!!

因爲我冇多餘錢睇醫生~~

 

共勉之~

晚安~

撐住啊!My dear CEO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    creamycandy73 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()